Wednesday 12 September 2012

I'm dying to go there...

25 Syawal 1433H

Assalamualaikum w.b.t!!

Tahun 2012 dah masuk penggal ke-II. In fact, another 4 months.. we are welcoming 2013. Selalunya, for every year, buku merah aku mesti ada cop ke luar negeri..  but, for this years.. seems that I'm lil bit busy.. or may be short of cash laaa.. Kesian... sampai expired dah buku merah aku tuu.. hehehe... :-Þ


Kalo ikotkan jiwa sanubari ni.. nak jer melancong ke luar kan... Beside, almost every part of Malaysia aku dah pergi.. Almost ok!! So nak jugak melancong ke negara luar pulak kan.. Indonesia, Thailand & Singapore will be off the map ok!! Coz 3 negara ni aku dah selalu pergi... Sure ramai yang cakap, "Nak melancong obesi konon.. pi la Haji dulu!!"... F.Y.I, aku dah diberi peluang untuk menunaikan umrah last year.. and insyallah, my turn for HAJI will be coming soon (2017). So, in the mean time, boleh ler melancong ke negara luar kan... Here's some places of interest that I'm dying to go (if I'm the heiress of Hilton like Paris, this is would be much easier kan!!) (>‿◠)✌:


LONDON, England... menyimpan hasrat nak ke situ since I've learn the song "London Bridge is falling down".. verangan nak tengok betul ke London Bridge tu runtuh.. kann!! Imiginasi budak2.. can't help la kan!! But, if i really have a chance to go there.. i would like to take a tour by double Decker bus.. pas tu duk atas skali.. sempoi kan....


PARIS!! sebut nama pun dah rasa nak tersenyum...laagi best kalo gi dengan ehem..ehem.. kata kota cinta kan... hehehe... pas tu kalo sampai sana.. aku nak pinjam lagu Ahmad Rafii.. "deko..deko..deko.. an evening in Paris!!"....sesuai kan...


Aku peminat Trilogi Lord Of The Ring.. it would be marvelous if i can go to NEW ZEALAND... boleh ler aku melawat perkampungan orang Hobbits kaann... besides, the view was breath taking...


I NEW YORK!! Selalu verangan sorang2 tau... nak gi celebrate new year kat sana.. countdown in font of The Times Square, lepaking at Central Park, sightseeing at Statue Of Liberty.. perghhhh!!! Pas tu terserempak Det.Mac Taylor tengah duk menyiasat crime scene with other CSI clan.. Such a Verangan kan!!


 VENICE... city of romance.. pergghh!! kan best kalo bleh honeymoon kat sini.. sambil-sambil naik gondola menyusuri sunggai-sungai di celah bandar...


Heaven nyer bila tengok pic atas ni kan.. kan... kan... BORA BORA ISLAND will be at the top of my list for honeymoon laaa (mampu ker??)... located somewhere at Pacific Ocean... cantik kan.. aku rasa kalo aku sampai ler tempat ni.. asal jer siang, aku duk dalam laut.. baru la kulit tanning cam orang pulau kan...

Ke semua tempat tuu.. rasa nya x mampu nak sampai kecuali London.. itu pun kalo AirAsia ada wat promosi tambang murah la kan.. huhuhu... yang selebihnya mampu tengok gambar jer laaa...


 │▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
└┐▒▒▒▒┌┘

~ Peace out ~

No comments:

Post a Comment