Thursday 27 September 2012

Dalam mencari sahabat....

11 Zulkaedah 1433H
Assalamualaikum w.b.t...

Aku bukan mencari sahabat yang sempurna...
  Tapi mencari sahabat yang dapat menyempurnakan hidupku...

Aku bukan mencari sahabat yang penyayang...
  Tapi mencari sahabat yang boleh menyayangi aku seadanya...

Aku bukan mencari sahabat yang memahami...
  Tapi mencari sahabat yang boleh menerima aku seadanya...

Aku bukan mencari sahabat yang kaya dengan harta...
  Tapi aku mencari sahabat yang kaya dengan semangat setiakawan...

Aku cuba menjadi seorang yang memahami...
Aku cuba menjadi seorang yang boleh berkongsi suka duka...
Aku cuba menjadi yang terbaik untuk sahabat...
Kerana... tanpa sahabat.. hidupku kosong!!

Terima kasih kepada yang sudi menjadi sahabat aku... walaupun hanya segelintir sahaja.. selebihnya hanya kawan biasa... tapi aku tetap bersyukur!!

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

~ Peace out ~

No comments:

Post a Comment