Thursday 13 September 2012

I'm coming home!!

27 Syawal 1433H
Assalamualaikum w.b.t!!

(hari ni kito tukar mode deh.. jom kecek klate)
Alhamdulillah!! aku berjayo abeskan poso 6 aku.. walaupung lambat pado ore lain.. bak kato oghe putih, "better late than never".. ko guano.. hehehe.. Bakpo nok kecek klate hari ni?? sebab aku oghe klate laa.. hehehe.. actually, hari ni aku nok kelik kapung.. baso dio doh laaa.. kalu buleh public holiday sapa isnin, tahap wojik la kelik tuu... lagi pun aku ambik cuti esok (Jumaat)... laaagi la beh sebab hari Jumaat di klate gak... semo tepak happening... hehehe... 

Actually aku kelik male ni (naik burung besi) sebab keno attend bekwoh my sobat korib.. Haiyu atau namo glamer dio gak.. "GOK-U"... saing dari jame skoloh menegoh.. sapa la ko UiTM... sapa la dio jadi housemate aku di Putrajayo ni... so meme keno kelik laa.. lagi pun dio doh request nok suh aku jadi bridesmaid dio.. huhuhu.. song ko?? mapuh gi laaa.. hehehe... as long as I'm stay beside her all the way at the ceremony tuu..  I'm so proud of u.. walaupung sero sekok sebok dale jiwo ni.. huk! huk! huk! mako tinggal aku soghe lepas ni.. x dok geng doh... 

Bakal pengantin...

Mami & Abah terujo doh aku nok kelik ni.. mami siap tanyo nok make gapo bilo sapa nanti... ayoo!! Once again, festival makane.... hancuss la diet aku.. baru jah bue extra KG hok aku gain after rayo.. ni nok tamboh balik... watdehek!! belasoh jer laaaa... hehehe... balik Putrajaya.. kito diet balik... hahaha... Aku doh buak list tepak2 hok aku nok gi (kalu dey laaa...) bilo kelik kapung nanti...


Since esok (Jumaat) aku ado doh di kapung.. wojik la aku gi pasar pagi di Wokah Bharu.. mace-mace ado laaa. hok beh nyo.. mughoh2 blako... sambil2 tu buleh aku cuci mato.. cuci mato tengok bare dgn tengok oghe.. haaaa.. mace2 peseng ado nih!! Pah tu, kalu dey aku nok gi make di Nasi Ulam Cikgu di kapung kraftangan... perrgghh!! Poso baru ni mano bukok... so kali ni buleh la gi make sano... sedap + mughoh... hok mano dok rajing masuk klate tuu.. WOJIK make sini deh!!

kechor air liur tengok gamba ni... hehehe...
Since on Saturday, bekwoh ayu.. start pagi sapa pete laa.. aku akan gi pagi lagi dengan my dear friend JOE.. Kalu kelik, aku sokmo jupo dio.. saing mingle around ok!!

Hey everybody, this is JOE!
On the same date, ado so lagi bekwoh di area Pasir Puteh.. adik saing nikoh.. insyallah kalu dey aku & Joe ake ke sano laa.. and special request by abam Joe, dio nok make maggi kete di Cherang Ruku.. ayooo!! aku x ghajing make la ni... keno tra la skali sebab di klate agak femes menu ni...

Look delicious!!!
Banyok nok buat... nok make... tapi x tahu la dey ko dok.. cuti 4 hari jah... huhuhu.. kalu dok dey... kito sambung rayo haji ni...  lalalala...

│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
└┐▒▒▒▒┌┘

~ peace out ~

p/s: hok mano nok ambik aku jadi tour guide bilo gi klate... let me know ok.. hahahaha.. koya molek laaa..

No comments:

Post a Comment