Wednesday 12 June 2013

♥ Happy Birthday Mami!! ♥

Assalamualaikum w.b.t!!

To my dear Mami (Puan Hajah Hasmah binti Yahya),

Ramai orang cakap, aku anak ABAH!!
May be sebab Abah manja kan aku... (maklumlah.. anak pompuan sorang)...
Tapi aku anak MAMI jugak...
Walaupun Mami garang dari Abah,
Aku tetap sayang Mami...
She's queen of my heart!!
Masa kecik2 dulu, aku takot gak dengan Mami...
Bila melangkah remaja... kami dah macam kawan!!
Can share everything with her...
Sama2 minat FAHRIN AHMAD!!!
Sama2 kaki SHOPPING!!

Makin tua, makin banyak masalah hidup yang aku hadapi..
But, she always said to me...
HOPE FOR THE BEST!!!
(Dah cam ayat feveret Mami plak ni...)
Mami always look at the bright side... always!!!

No wonder Abah jatuh chenta... hehehe..

Comelnya anak Mami...


In every smile
Every tear and every cheer
You were always there for me through the years
Supporting me and providing me 
with all energy I needed in order to stand in the game called Life!!
Happy Birthday MAMI!!!
Thank you for Everything!!





2 comments:

  1. happy birthday mami... semoga mami sehat sokmo, panjang umo, murah rezeki dan cepat dapat menantu lelaki... amin... ^^

    ReplyDelete
  2. tq yayah!!! wish hok last skali tuu, i pun berharap jugak.. hahaha...

    ReplyDelete