Monday 3 June 2013

My 14th & 15th.....

Assalamualaikum w.b.t...

Akhirnya...
Kita dah masuk penggal ke-2...
Welcome June!!
This month 3 insan tersayang akan menyambut harijadi...
Adik Amar (1st June), Mami (12th June) and Syafiq (15th June)...
So far x plan apa2 lagi nih.... hehehe..

Anyway, aku x nak bercerita pasal birthday...
Just nak share my latest update for movies...
Last Friday, aku ada job interview kat SPA...
Kebetulan plak I'm the lucky number 1,
So, around 9 a.m aku dah kat parking keta...
Seronok plak kan sebab x yah tunggu lelama..
Bila tengok masa memang banyak,
Mula la terasa nak tengok wayang kan..
Tapi aku ni jenis yang x suka tengok sensorang unless TERPAKSA!!
So I've called my dear YAYAH..
Since dia kerja, so wee book show at 5.40 pm.
Cite apa???
Apa lagi kalo bukan Furious 6..
Dah memang follow since filem pertama lagi kan...

14th --> Furious 6


What can i say...
Agak kechiwa dengan citer ni...
Tengok Trailer, perghh!!
Berkobar2 nak tengok kan...
Gila tak!! siap lawan dengan Tank dekat tengah highway kaaannn..
Tapi jalan citer nya cam dah lari sket...
Kalo sequel yang terdahulu, it's all about racing car...
Tapi kali ni dah jadi cam team Mission Impossible... cam team G.I.Joe...
Tak best sebab awek cun Leslie mati...
Don plak, since Letty hidup, sesuka jer tinggalkan aweks Latino dia tuu...
Paling tak logik, Flight Cargo yang sebesau alam tu,
Boleh kalah dengan keta & jip yang duk tarik wings flight...
Ayo!!!
Dan yang paling tak best, siap dah tunjuk hint untuk sequel ke-7...
Han mati di Tokyo... di bunuh oleh penjahat terbaru...
Yang ni aku x best sket sebab mamat ni among my fav. action heroes...
Sapa lagi kalo bukan Jason Statham...
Apa2 pun Fast 5 jugak la yang terbaik!!!

15th --> Hangover Part lll


Hari Ahad aku berpoya-poya dengan Syida kat IOI Mall Puchong.
Tak plan pun nak tengok wayang...
Tapi bila tengok ada showtime yang kebetulan tuu...
Layan jer la kan...
Actually filem Hangover ni pun dah ada 2 previous sequel..
Yang pertama aku tak tengok...
Yang kedua tu memang best ler....
So nak jugak ler apa yang terjadi kat Wolf Pack tu kan... (Phil, Alan, Stu & Doug)
Apa yang penting aku nak tengok Mr.Chow...
Watak dia memang kelakau giler laaa...


Tapi dalam last movie ni, dia dah x berapa nak kelakau...
But I'm still laughing all the way laaa...
Sebab watak Alan memang giler sangat!!
Hahahahaha....
Cuma kali ni they all not really hangover...
Dipaksa cari Mr.Chow or Marshall will kill Doug...
Apa2 pun tetap layan ler citer ni....

~ A d i o s ~

No comments:

Post a Comment