Friday 28 June 2013

18th : Pee Mak Phrakanong (strongly recommended)

Last Tuesday, aku menyempatkan diri untuk layan movie ni dengan Yayah
This is Thai Film...
Ingat citer hantu yang menyeram kan...
Turns out to be, cite ni klakor giler...
Tu pun aku tahu setelah tengok carta filem dalam Meletops..
So apa lagi, mula la tergedix2 aku nak tengok kaaann..
Kena plak gandingan 4 mamat siot yang pernah berlakon dalam filem PHOBIA..
Aku x tau nama sebenar mereka
Tapi dalam filem Phobia, Phobia 2 dan filem Pee Mak ni,
Mereka masih mengekalkan nama Ter, Puak, Shin & Aey...


Shin, Aey, Mak, Nak, Ter & Puak

Korang pernah tengok filem Nang Nak tak??
Kalo pernah tengok, cite Pee Mak ni pun menceritak benda yang sama..
Cuma versi kelakar dan kononnya ada untold story gitew...
Untold story tu, sebabnya they all highlight tentang kawan2 Mak..
Kawan2 yang dikenali semasa perang...
Memang mantops le gandingan Shin, Aey, Ter & Puak dalam cite ni..
Seriusly, aku gelak sampai kuar airmata...
Dari awal.... sampai la abis cite ni...
In fact, bila cite dah abes...
Still terpaku kat kerusi.... hahahahaha....
So sapa2 nak tengok lagi cite ni, ajak la aku yer..
Sanggup tengok buat kali ke-2 gitew... ^_^

Rating : 5* (aku bagi markah penuh yer)

~ E N D ~


No comments:

Post a Comment