Monday 24 June 2013

Back Pain

Ouucchhh!!!
Bangun pagi ni aku dah rasa cam sakit jer belakang nih...
Bila dah masuk opis..
Makin terasa la uols...
Kenapa ni?? Apa kah punca2 nya?
Aku pun x tahu...
Nak kata sbb drive smlm (from Kelantan to Putrajaya),
Aku bergilir-gilir dengan Abah..
Nak kata tidor atas toto/lantai/ tilam nipis..
Tilam bilik aku besh.. 10 inci tebal tuu...
Abes tu kenapa??
Dah tuo kot...
The whole day kat opis ni, I wish I can bak home earlier...
Boleh letak beg panas kat belakang kann....


Sib baik ler kat opis ni aku ada bantal kecik...
So boleh ler letakkan kat belakang ni kaaaannn...
Sambil2 tu boleh tanya "Pakcik Google"...  punca2 sakit belakang...

  1. Postur badan yang tidak betul : hhmmm... rasa nya cam ok jer postur badan aku ni!! hehehe..
  2. Kurang senaman : Mungkin jugak... tapi aku selalu gak stretching bila bangun dari tido.
  3. Stress : Mak aih!! bahaya betul stress ni... bukan setakat migraine dan gastrik, malah back pain pun boleh tercetus akibat stress... hhmmm... rasanya level index stress aku bagi minggu ni di paras sederhana jer...
  4. Kegemukan : ooo... agak2 la ayat tu kan... hehehe.. tapi boleh diterima pakai la kan... ^_^
  5. Tersalah urat belakang : Aku rasa yang ni kot...  semua nya salah urat kan!!
Sib baik my mom ada kat sini..
Harus la balik ni kena bermanja dengan dia...
Kaaannnn....


~ E N D ~

No comments:

Post a Comment