Thursday 24 April 2014

11th : Iceman (PG13)



Language : Cantonese
Genre : Action
Running time : 104 minutes
Cast : Donnie Yen
Release date : 17th April 2014
Showtime : 23rd April 2014 /7.15 pm
Venue : GSC Alamanda
Date : sorang diri

Synopsis:
The action packed flick centers around two Ming Dynasty Gurads who time travel to modern day Hong Kong.

Komen mak:
Ayooo... cite apa ni?? Pening aku tau...
Aku ni x der la minat sangat cite cina.. tapi disebabkan Donnie Yen, mak sanggup gi tengok sensorang noks.
Gigih sangat sebab geng kaki wayang aku minat cite cina..
Since last year duk tunjuk trailer cite ni..
Gempak weh.. katanya antara filem termahal.. lagi la aku gigih nak tengok kan..
Korang bleh tgk sendiri betapa simple nya sinopsis cite dia kan..
Memang ntah apa2.. Langsung x cite camner depa leh freeze in time for 200 years.
tau2 dah kuar dari kapsul yang di bawa oleh dalam satu van..
tetiba accident.. then kuar dari kapsul.. terbang sana.. lompat sini..
Diselitkan juga dengan unsur2 lawak..
Tapi aku dah x berapa nak lawak bila tgk jalan cite cam #$^%@
Aku ingat kan filem  Devil's Due paling terok for 2014,
But, this is worst!! Baik korang jangan tengok unless ada orang nak belanja.. hahaha...

Socre : Setengah bintang boleh??

♥♥♥ The End ♥♥♥

No comments:

Post a Comment