Wednesday 9 April 2014

Meeting Zuhrinur Hasya ♥

Assalamualaikum w.b.t!

Dah sebulan kawan aku bersalin..
Last Sunday lepas baru berkesempatan nak melawat..
So sorry Kama!!
Buzy ngalahkan menteri jer aku ni kaann...
Actually dah banyak kali plan dengan  Shida
Nampaknya rezeki kami nak gi celebrate usia sebulan baby Asya..
Zuhrinur Hasya binti Azamzuri was born on 6th March 2014
Exactly one month after that baru leh bertentang mata..
She was so small.. born with weight 1.8kg
Dah masuk sebulan, berat baru 2.1kg...
Aku angkat sebelah tangan jer.. hahaha..

 Hey everybody, this is Asya!!

 Besau tangan aku bila letak sebelah muka Asya...




Tq Kama sebab susah2 masak brunch untuk kami..
sesungguhnya bihun goreng ko sangat sedap...
Air sunquick ko.. perghh!! 3 gelas aku minum... hahaha..
nanti bila dah masuk office, boleh bawa untuk kami ekk.. hehehe

♥♥♥ The End ♥♥♥

No comments:

Post a Comment