Thursday 23 May 2013

Skol Holiday is Back!!

Assalamualaikum w.b.t

Walaupun aku bukan cikgu... bukan pelajar sekolah...
Tapi aku masih dapat rasakan betapa best nya cuti sekolah...
Kenapa??
Sebab jalan x jem pagi2 nak gi kerja... hahaha....
(Just kidding)

In my big happy family,
Ramai yang berstatus cikgu dan pelajar sekolah..
So this is the right time to be together... gitew!!
Tapi aku cuba elakkan pergi holiday sebab time cuti sekolah ni consider as peak season..
Hotel will fully book (of course with extra price)..
So, bagi aku... skol holiday = balik kampung (laaaagi heaven).
In fact aku akan balik petang ni (23 Mei)....
Besok public holiday (Wesak)... so dapat ler cuti percuma sehari...
Then aku apply plak cuti rehat on 27 - 28 Mei...
Yabedabeduuuuuuuu......

To those yang nak gi bercuti tu,
Have fun... jaga keselamatan anak anda..
And I'm sure Legoland, Genting Highland, Gambang Waterpark will pack!!
Jangan lupa, Kelantan (especially bandar Kota Bharu) akan pack jugak...
Jalan akan jem di sana sini... huhuhu...

To those yang bakal ke Tanah Suci untuk menunaikan Umrah dan Ziarah...
Selamat pergi dan selamat pulang...
Semoga anda dapat menjalankan ibadat Umrah dengan sebaik mungkin...
Bestnya dapat minum air zamzam yang sejuk itew...
Bestnya dapat tengok Kaabah...
Bestnya masuk Raudah...
Bestnya tengok payung kembang kuncup kat Masjid Nabawi...
To Acik's Family ( Ayoh Cik, Angoh & Elin)...
To Busu....
Enjoy your trip to Turkey... (Istanbul aku datang gitew)
Then ke Jeddah.... Heaven sangat!!!
Isk.. Isk... Isk...
Tetiba rindu....

 Rasa cam semalam jer mata aku menatap Kaabah....


Apa2 pun... enjoy ur holiday!!!


No comments:

Post a Comment