Saturday 16 March 2013

Wayang lagik!!

Assalamualaikum w.b.t!!!

I know...
Memang kemaruk tengok wayang..
Last entry aku mention yang aku dah tengok 8 movies for this year..
Sekarang aku nak tambah 2 lagi...
Hahahahaha...

◘ OZ : The Great and Powerful
Actually aku x minat sangat cite fantasy ni...
Tapi my dear friend, Farra ajak tengok cite ni on last Wednesday..
And for the 1st time ever... i watch it on 3D!!
Giler jakun sangat!!
Dalam 15 minit pertama, quite dizzy...
Tapi lepas tu...
Siap tangan nak tepis lembing tuu...
And u know what... cite tu agak best..
Tq Farra for the movie..
Really enjoy it!!




◘ Warm Bodies.
Premier on 14th March...
Hari tu jugak aku gi tengok..
Ditemani oleh Cik Syida yang va va voom..
Risau dia takot cite ni x best...
Last2.. dia yang duk tersenyum.. tersengeh bila tengok cite ni...
BEST OK!!!
Tak rugi kalo korang tengok...
Tapi tak logik la sket sebab zombie boleh cure/change to be human again...
Agak kelakar cite ni... so confirm tak boring...




* Dah masuk movies yang ke-11... Yeah!!!

4 comments:

  1. warm bodies super best ke? macam nak pegi tengok je...

    ReplyDelete
  2. tengok la yang... mesti u senyum sorang2... ^_^

    ReplyDelete
  3. esok mencutikan diri. so boleh la pegi tengok... ^^

    ReplyDelete