Thursday 7 August 2014

Dushhh!!

Assalamualaikum orang kampung!!!

Setelah sakan beraya kat kampung halaman (kampung mentua belom dapat dikesan). Makan kembali ke rutin hidup yang membosankan di Putrajaya. Dushhh!! (bayangkan sound effect bile scene gaduh dlm filem hindi dulu2) Lemau uols!! 9 hari kat kampung (lama tuu). Tapi bila mengenangkan tanggungjawab pada negara terchenta (cewah). Maka gigih jugak ler aku melangkahkan kaki ke pejabat. Isnin masuk kerja, Khamis baru sempat nak buka my blog. Perghh!! bersawang sana sini. Bulan Julai ada 1 jer entry (nampak tak aku bz dgn bulan Ramadhan kan... ^_^ ). Nampaknya aku kena mengaktifkan diri. Ramai followers tanya citer terbaru aku tau... hahahaha...

Bulan Ogos.. bulan Syawal & bulan kemerdekaan. Harap-harap banyak sket idea untuk entry aku. Untuk raya hari tu, aku akan buat entry khas ok. Cuma apa yang boleh aku komen sempena raya puasa yang lepas,

LAUTAN ROYAL BLUE


Tungguuuuuu....

No comments:

Post a Comment