Tuesday 24 June 2014

Kerana Mulut...

Assalamualaikum w.b.t!!!

Syukur ya Allah!!
Dalam kemelut hidup ni aku di beri jalan rezeki yang aku sendiri tak sangka..
Syukur di atas sokongan kawan2..
Dengan ada Megnalicious hidup aku lebih ceria..
Dapat memenuhi kehendak dan selera rakan dalam mencari Hijab yang sempurna
Menjadi satu kepuasan bagi aku...
Syukur ya Allah!! 
Tapi...
Dalam masa yang sama...
hati ni di terjah dengan karenah manusia yang sedikit sebanyak membuatkan aku TERKILAN!!
Ia nya tiada kaitan dengan Megnalicious...
But, it's still my life..

Hanya kerana MULUT...
It's ruin my life..
Apa motif nya aku pun tak tahu...
menjaja cerita pada yang tak sepatutnya
Kerana MULUT,
hubungan semakin rengang..
Kerana MULUT,
sudah dipandangan -ve
Hey MULUT..
apa2 yang ditutur dari bibir mu...
dan sampai ke TELINGA si pendengar
dengan jalan cerita yang ntah2 apa..
dan aku...
Tidak mampu untuk mengubah persepsi orang

Never waste your time
trying to explain who you are
to people who are committed to
MISUNDERSTANDING YOU.

Apa jua motif MULUT itu,
aku ucapkan terima kasih..
kerana ianya dapat membuka mata aku..
dapat kenal siapa kawan siapa lawan.
SALAH itu tetap datang dari AKU..
Salah aku kerana mudah percaya dengan manusia sekeliling

Dengan Ramadhan yang bakal tiba,
Aku tak nak simpan apa2 dalam hati..
Kalau aku yang salah, maafkan lah..
Kalau kau yang salah, aku maafkan.

Life is too short to spend on negativity
Life is too short to worry about stupid thing
Have fun...
Falling in ♥...
Regret nothing...
and don't let people bring you down!!


No comments:

Post a Comment