Tuesday 17 June 2014

Busy Bee with MeGnaLiCious Design

Assalamualaikum w.b.t!!

Hai korang!! Lama betul aku x update kat sini (beside entry movies yang aku tgk laa)
lama x membebel.. luahan jiwa.. or sharing tots..
Nak buat cam ner.. Mak BZ sekarang ni...
Sejak mendapat gelaran "Usahawan Desa".. hehehe..
Actually tu gelaran kengkawan aku yg bagi..
sekarang ni masa aku sangat terhad..
Dah ada passion baru.. I'm starting my own business. Alhamdulillah!!
Benda nya terjadi secara tak langsung..
Banyak pencetus kata nya...
Mungkin sebab bosan dengan my current job..
Mungkin sebab duit aku asyik x cukup jer... hehehe
Mungkin aku mencari sesuatu yang sesuai dengan aku tapi x der yang memenuhi kehendak di pasaran..
Atau pun.. trend sekarang kot.. semua nak buat business... hehehe...
Apa2 pun... thanks to my mom sbb bagi modal... hehehe..
And now, alhamdulillah!!

Apa yang aku jual??
Haaa.. sapa2 nak beli or tempah halfmoon boleh ler tempah dgn mak hokay..
I'm a plus size model (hahahaha).. nak cari tudung yang betul2 menutupi badan aku agak susah.
Kalo gi jalan TAR, semuanya kecik or pendek..
Kalo ada pun, harga plak mahal noo..
Aku pun nak gak bergaya pakai tudung belit2 ni..
Dulu aku suka pakai long shawl.. tapi ambik masa gak depan cermin untuk belit2..
Nak setting bagi nampak cantik...
Tapi sejak pakai halfmoon ni, senang sangat2.. x perlu nak belit2 sampai 2,3 kali..
Sekali pakai, terus nampak cantik. Tak perlu nak ejas lebih2...
Dan yang penting, x nipis...

 2 layers

 Plain

 Printed Halfmoon









Panjang 1.5m, labuh 0.75m..
Korang nak labuh ker.. singkat ker.. bergantung pada si pemakai laa..
For me, of coz i suka labuh...
So, for those yang berminat, sila like MeGnaLiCious Design at FB ok..
Uols boleh tempah size besar.. size kecik... even warna jahitan tepi pun boleh request nak kaler apa.
Range harga dalam RM25 - RM40 (bergantung pada design):

♥ Plain Halfmoon : RM25
♥ 2 layers Halfmoon (plain) : RM35 - RM40
♥ Printed Halfmoon : RM30 - RM35
♥ Dual Tones Halfmoon : RM25

Coming soon aku cuba buat:
♦ 2 layers Halfmoon (printed)
♦ Curved Shawl

Insyallah!! Aku cuba memenuhi kehendak pelanggan...


♥♥♥ The End ♥♥♥

No comments:

Post a Comment