Friday 10 May 2013

Hello M.A.Y.!.!

Assalamualaikum w.b.t!!

Dah masuk 10 Mei 2013...
Hampir 3 minggu aku x buka my blog.. x update new  entry..
Tau2 dah 2 minggu berada dalam bulan Mei...
May sebab sibuk dgn PRU 13 (macam ler aku involve dgn politik kann)...
Apa2 pun, since 1st May, my schedule quite hectic...

1st May : Public Holiday (yeay).. and for the 1st time aku kuar shopping dgn buddies, Shida & Ema... Seawal pagi mengejor ERL ke Tasik Selatan the transit STAR LRT ke SOGO... x der ler sakan shopping nya.. just cuci2 mata...

2nd May : Work (as usual)... Malam tu aku gerak balik ke kampung for election.. Jalan x jammed lagi malam tuuu.. clean and clear gitew...

3rd May : Bila balik kampung ni, yang wajib di lakukan setiap hari ialah MAKAN!! pagi nasi berlauk, tengahari Mami masak, petang makan mee sup, malam Mami masak lagi...

 ABC ni memang sedap!!!

Ini la Maggi sup yang sedap dari Kampung Neting, Tumpat..

4th May : the rest of our family safely arrived. Kata nya jalan jem mengalahkan raya... kelasss... semangat org Kelantan balik mengundi... Malam tu kami buat BBQ semepena election. Memang meriah giler sebab malam tu jugak, jalan depan rumah aku sesak dgn perarakan dari PAS & BN..

 BBQ : Lamb grill uols...

5th May : The day has come!! seawal pagi aku kuar dengan Mami... masa aku sampai orang ramai di luar sekolah but in the school. So cepat gak ler selesai.. apa yang aku pangkah?? UNDI ANDA ADALAH RAHSIA!!! lalalala....

 Dakwat kekal?? not really laa...

6th May : Cuti umu bagi yang bekerja di Selangir, and that include me... yeay!! Tapi di sebabkan opis aku banyak songeh bab2 forward cuti (aku apply cuti rehat on this day), so petang tu aku balik ke Putrajaya. Jammed everywhere... so dalam 2.30 pagi baru sampai rumah (11 hours of driving)

Jalan jem, tapi aku bersantai kat belakang main Candy Crush!!

7th May : Tengok jam dah 8.15 pagi... lewat untuk masuk kerja nih.. tapi kalo aku x kerja, cam sia2 la kan balik sini.. so aku gigihkan diri... dalam 9.30 pagi aku punch card.. MERAH!! hahaha...

8th May : Work as usual... petang tu layan Iron Man 3 dengan yayah... afetr that, hantar my baby pearl (keta aku laaa) ke rumah my big bro.. baiki aircond yang x pernah nak sejuk...

9th May : HAPPY BIRTHDAY FAHRIN AHMAD!! ♥♥♥ hehehehe... hari ni jugak aku ada appointment di Hospital Putrajaya... agak nervous (hard to explain) sib baik my aunty temankan aku.. hehehe...

10th May : Hari ni laa.. so far x der apa yang menarik till 11 am... x tau ler petang ni ada xtvt yang best kan... hehehe....

Apa2 pun, just enjoy ur day ok!!!
Babai....


No comments:

Post a Comment