Monday 16 April 2012

Calon Menantu Untuk Mami

Hahaha.. kononnya laaa.. veragan jer aku kan... actually list ni adalah "Lelaki Hangat" di mata aku laa.. kebetulan plak..semunya masih BUJANG!! kaann... verangan jer laaa... x salahkan.. coz VERANGAN IT'S FREE!!!

Bront Palarae

Nasrul Suhaimin B. Saifuddin tu sapa?? nama skema jer kan... tapi bila sebut Bront Palarae (BP) sure ramai yg kenal kan... apa?? muka cam gangster?? well.. itu yang aku suka.. hehehe.. ramai kawan2 aku tergelak bila aku ckp aku suka BP... there's something about him that i can't describe.. x per laa.. taste aku kan... bukan taste korang... hehehe... (jangan mare).. lakonan BP yang paling berkesan bagi aku ialah dalam Sindarela... menjerit2 mak tau bila tgk dia dalam drama tuu... tapi watak BP paling kelakau bagi aku dalam filem Lang Buana (jadi hulubalang orang kaya) dan juga dalam filem Man Laksa... jadi budak kugiran... suka..suka.. tapi sayang dalam filem Ombak Rindu (aku x suka sangat filem ni) BP dpt watak ciput jer.. aku tengok filem sebab BP jer.. apa?? Aaron Aziz?? sorry!! TAK MINAT!!

Fahrin Ahmad

Masih ingat lagi kata-kata Mami aku.. "kalu buleh nantu supo Fahrin Ahmad ni... gegea satu kapung"... alahai Mami... mana la nak cari yang cam dia...huhuhu.. sure ramai yang minat Fahrin Ahmad (F.A) ni...  he's got everything that every women want... he's got the look... the hot body.. the sweet smile (gugur jantung tau!!)..  F.A dah banyak berlakon filem dan drama... setiap kali tengok lakonan dia.. aku akan senyum sorang2.. paling berkesan bila tengok lakonan F.A dalam Puaka Tebing Biru.. tu dia.. sangat2 seksi... walaupun bawa watak sebagai nelayan.. tetap terserlah kehenseman dia.. aku pun nak kalo ada nelayan cam dia tuu... hehe... begitu juga dengan love life dia.. lepas dengan Linda Onn.. dengan Scha plak... semuanya kecundang gitu.. nak offer diri pun sure dia x nak aku kann.. tapi ada dengar citer yang dia dah ada jumpa somebody special.. semoga berkekalan yer!! (aku mampu geget jari laaa..)

Fizz Fairus

Mohd. Fairuz B. Zainal Abidin nama di beri... orang nya tak la sesegak F.A.. tapi ada aura tersendiri... mempunyai senyuman yang paling manis (bagi aku laa).. ramai yang menggilai Fizz Fairus (F.F) setelah terkena demam Nur Kasih... sama la dengan aku..kuikui.. F.F ni boleh bawak semua watak.. kalo yang kelakar tuu.. mmg kelakar habis... tapi kalo bawa watak serius.. melekat dihati tau.. tapi yang membuat aku betul2 rasa dia hot apabila terserempak dengan F.F di One Utama beberapa tahun dahulu... pada mulanya tak perasan dia tu sapa.. aku cam biasa laa.. bila nampak yang segak..mata mula la nak tengok lama2 kan..  sampai dia pun perasan aku duk tengok2 dia.. pas tu dia senyum kat aku.. eh?? takkan bagi respond kat aku. cam x logik kan... tapi bila kawan aku bisik kat aku.."Fizz Fairuz laaa".. baru aku perasan dia.. no wonder dia senyum kat aku... sure dia ingat aku ni peminat dia kan....hehehe... anyway congrats sbb dpt rangkul title Pelakon TV Lelaki Popular di ABPBH 2011...

Nazim Othman

Sapa dia?? aku pun baru kenal dia.. pernah tengok lakonan dia dalam Awan Dania.. tapi masa tu x tau nama dia... duk panggil Ehsan jer (watak Nazim dalam Awan Dania)... lepas tu ada jugak la beberapa kali tengok lakonan Nazim dalam drama2 di TV... kebanyakkan sebagai pelakon pembantu... dia ni sangat..sangat..sangat sweet... am i right?? hehehe...









☻So far ini jer yang menarik perhatian ku... sekarang ni memang ramai pelakon lelaki yang tengah naik di Malaysia ni such as Shahz Jaszle.. Aeril Zafril.. Johan Asari.. tapi semua tu lom layak untuk memikat pandangan mata aku..hehehe.. anak ikan sangat!! 

Bituai... Bituai.. Babai

No comments:

Post a Comment