Monday 18 February 2013

Occubite anyone???

Assalamualaikum w.b.t!!

Selamat pagi semua...
Wah!! another week in February...
Kepada Cikgu Cikgi or mana2 yang bercuti panjang (sempena CNY)
Welcome back gitew!!!
Me?? Sabtu Ahad dah masuk kerja.. (ngalahkan nepal kata ema)
Kalo korang ada baca entry aku yang lepas,
Aku ada mention how I spend my long holiday in Putrajaya..
Jenjalan memanjang..
Duit pun kuar x henti2...

Actually aku nak share,
Masa aku merayau ke Wangsa Walk...
Ternampak ler satu kedai ni..
So cute..
They all jual mini cupcake..
Comes ini variety of taste & colors..
"OCCUBITE" nama diberi..
So gedix la mak nak try kan walaupun harga RM2.50 sebijik (hamik ko!!)
Menda besau tahi mata... Tapi harga mengalahkan Big Apple Donuts...
And you know what, it's so yummylicious..
So, walaupun bayar RM2.50 sebijik, it's worth it!!

Yang penting... less fat, less sugar and less color

Disebabkan this is my 1st attempt, so x tau sedap ke tak kann... so mak beli 4 biji jer =RM9.90. Yang paling sedap yang ada nestum with choc & yang ada kacang tuuu... Seriously. memang sedap!!

Bila tau sedap tu, mula la rasa nyesal beli 4 biji kann...
Tapi yang best nya..
Masa gi ke KL Festival (after jenjalan kat Wangsa Walk)
Ternampak ni..

See the kakak who wearing the pink tudung?? aku ajer tanya how to pronounce "occubite".. then dengan confident nya dia sebut "o-chu-bek".. hahahahaha...

Teruja la kann...
Harus ler tapau wat balik..
Kali ni, mak cik aku plak tapau untuk anak dia...
nom... nom.. nom..

The price...

The product

 Promotion for CNY... and they have free delivery within Klang Valley ONLY!!


Cute kan...

Enjoy it!!!


No comments:

Post a Comment