Friday 8 March 2013

The Good Old Days

Assalamualaikum w.b.t!!

Hari ni, dah sebulan aku di tempat baru..
Setiap hari melangkah kaki ke Cyberjaya..
Jiwa masih kosong...
Entah sampai bila aku akan rasa sebegini..
Akal & fikiran tidak MAMPU untuk menghadapi situasi seperti ini
SETIAP HARI!!

On February,
Stress jer rasanya..
Namun sekarang, aku rasa cam dah immune dgn situasi stress ni..
Apa aku buat??
Aku buat BODOH... aku TELAN semuanya...
Makin difikir.. makin serabut..
So aku REDAH jer...
Siapa la aku nak melawan kehendak PM kann...
"SYMP" telah terpatri kemas didahi ku...

Sebulan di sini..
Aku masih rindu kawan2 lama di UKK..
Aku masih rindu suasana kerja di UKK...
Aku masih rindu blok E8..
5 tahun aku di sana...
Macam-macam rasa ada...
Seronok... kecewa... tertipu.. sakit hati...
All in one.. but I'll cherish every moment..
Kenapa??
Di UKK aku dapat buat kerja yang aku suka...
Walaupun sekali sekala bertelagah dengan teman2..
But, end of the day, kami akan sama2 gelak di pantry..
Bertepuk.. bertampar.. cubit sana... cubit sini...
Sebab aku rasa macam adik beradik..
I do them...
Rindu kelip2 Ema...
Rindu gelak tawa Shida..
Rindu lawak bodoh Aidil...
Rindu kebaikan Atie..
Rindu senyuman Sue
Rindu kegilaan Elle
Rindu nak photo shoot dengan Abang Mazlan..
Rindu nak naik fortuner dgn Abang Rozlan...
Rindu nak bergossip dengan Mr.G..
Rindu ENCIK KAHAR!! huhuhuhu...
Yang lain aku rindu jugak..
Tapi Insan2 di atas adalah orang yang paling banyak aku berhubung setiap hari..
Walaupun di mana aku berada..
Aku doakan kalian sihat... gembira...
dan aku di sini masih belum jumpa kebahagiaan seperti kita di UKK


 Our theme black & white at Corus Paradise

 Asean School Games

Variety of colors

First appearance with smiley shirt


 Gelak tawa kita...



abes meeting, dapat makan kek...

Happy sangat waktu ni.. kan Shida...




Semoga perhubungan kita tidak berakhir di sini...
Ada yang bakal bersama aku di Cyberjaya...
Welcome to hell laaa.. hehehehe...
(Gurau jer...)
Apa-apa pun maaf di atas segala salah silap yer...


“Persahabatan diwarnai dengan berbagai pengalaman suka dan duka, dihibur-disakiti, diperhatikan-dikecewakan, didengar-diabaikan, dibantu-ditolak, namun semua ini tidak pernah sengaja dilakukan dengan tujuan kebencian”

~ Aku Sayang Kamoo ~ 











* pssstttt!!! Jadi ker Sibu Island ni?? make it happen laaa...


No comments:

Post a Comment