Friday 18 May 2012

My Favourite "Status" on Facebook

Assalamualaikum W.B.T!!

Lama x update blog aku ni.. bz sket dengan xtvt KPM... walaupun aku tahu x ramai stalker kat blog aku ni... but I'll pretend it that i have thousands followers just like Fatin Liyana tuu.. huhuhu...

Hari ni aku nak cite pasal Facebook. Uols sure ada FB kan... boleh di katakan semua orang ada FB... hari ni aku nak share beberapa status FB aku yang aku masih ingat sampai hari ni... kire status yang menarik la kan... antaranya :-

"Kalau rupa tak secantik Rozita Che Wan, jangan lah harapkan anak ikan seperti Syahir" 

"Usah lah nak menjaga kain orang lain kalau kain sendiri dah koyak rabak" 

"Ku mengharapkan cinta kita seperti Twin Tower.. kau & aku berdiri seiring dengan jambatan kasih yang kukuh"

 "Kalo la aku ni celebriti cam Fasha Sandha ker.. Dato" Siti ker..Aaron Aziz ker.. Dah lama aku buat press conference.. jemput segala Media.. Biar terjawab segala andaian & gossip!!"

"Neraka itu di pagari dengan penuh kenikmatan dan keseronakan, manakala Syurga itu di pagari oleh ujian dan kesukaran"

"Saya mungkin x der suami.. saya mungkin x der boypren.. saya mungkin single.. So what!! saya ada FAMILY & BUDDIES untuk saya curahkan kasih sayang... and will do anything for them.. lalala"

" Kau ibarat full package di Astro Beyond... LENGKAP!!"

" First Impression always come with an emotion"

So far.. tu jer yang aku ingat... hehehe.. apa2 pun.. add ler aku ekk... just serach for "lynn megna anual"

Bituai... Bituai... Babai..

No comments:

Post a Comment