Wednesday 28 March 2012

Luahan Rasa di Superstar

Petang tadi, one of my dear friend, Subki.. ajak aku 'basah' kan tekak di superstar. Bagai di beri anak ikan... aku terus setuju.. coz this is one of my hobby that i love to do with my buddies.. beside, karoks di Melaka last week membuat kan aku rasa cam x puas jer.. cam ner nak puas time tuu.. fokus aku hilang.... and Sub, u know why... hehehe..

Tika kaki melangkah ke Superstar Karaoke, tu dia... anak ikan di sana sini (staff superstar).. masing2 senyum sampai ke telinga... cuci mata mak nok!! hahaha.. anyway, kami ambik pakej 2 jam + snack + soft drink (rm44).. agak mahal tapi tu jer yang ada di Putrajaya.. malas nak ke tempat lain... Tanpa membuang masa, me and sub trus memulakan "Mini Konsert".. katanya nak warm up suara sambil2 tunggu penyanyi jemputan dari INDONESIA iaitu Aidil Marantika, Hetty Koes Elina dan Titiek Rashidah Puspa.. apa lagi..cari lagu kategori wajib dan membunuh diri ler...  for the 1st selection, aku terus cari lagu "Biar Sampai Ke Bintang".. verangan suara aku cam si Asmidar tuu... tapi hanya ada dlm bentuk MTV... so i need to sing along with the original singer... hampeh betul..rasa cam suara aku plak lagi sedap dari dia hehehe... dalam duk cari2 lagu tu... aku terpandang lagu "Semakin Hari Semakin Sayang" by Dayangku Intan... aku x pernah karoks lagu ni.. nak cuba laa... by the time aku nak buka mulut nak nyanyi lagu ni, my baby, Syida, baru sampai....

when i sang this song... i just realized the lyric... oh no!! 

Ku pendamkan hasrat hati untuk menyintaimu
Kerna aku takut 'tuk terus-terang
Bimbang aku bimbang jika kau tak sudi
Oh... Tentu aku malu
Bagaimana nanti ku harus harungi

Kenyataan... Kenyataan
Harap kasih... Harap kasih
Tapi sayang tiada balasan
Kecewa sedih

Setiap hari aku tatap wajahmu
Lidah ku kelu dan membeku
Tetapi sinaran sepasang matamu
Buat aku semakin rindu
Semakin sayang... Kepadamu

Kenyataan... Kenyataan
Harap kasih... Harap kasih
Tapi sayang tiada balasan
Kecewa sedih

I know that feeling.. been there before... tersentap seketika... tengah2 aku tersentap... Subki trus masuk... sambung karoks lagu tu... aduh!! mak baru nak feeling nok!! hehehe...

Anyway, it's just a song.. tersentap time tu jer... yang penting Subki dapat release tension dia.. aku plak dapat lepas kan gian karoks... dapat dengar suara Syidah yang tulus mulus... and of coz.. elina & aidil... marvellous as always.... Guys!! we need to do this often ok!! asyik aku dgn Subki jer... x havoc!!! and sorry... x dapat stay sampai abes... nnt kite wat konsert 3 JAM plak yer!!

p/s: HAPPY BIRTHDAY SUBKI!!  

No comments:

Post a Comment