Tuesday 28 January 2014

The Big Bad Wolf Sale 2013

Citer lama... I know!!
Cuti sekolah akhir tahun 2013, sempat ler aku gi menjengah kat Mines Convention tuu..


My cousin (Elin) memang minat... 
Sajer aku nak nak join. Nak tahu gak, apa yang best sampai beria nak pergikan.. 
Kami pergi bertiga : Aku, Cik Ngoh & Elin. Aku ni bukan suka sangat bab membaca ni.. tapi lately ni semangat nak membaca datang tanpa diundang. 
In fact, tahun 2013 adalah tahun paling banyak aku beli novel (7 naskah).
Kalo tak, dalam memang tak beli laaa..

Masa sampai kat MIECC tu.. aku heran gak. hawat ramai yang bawa luggage.. bawa beg besau2.
Rupa-rupanya, masing2 nak memborong buku. Orang memang ramai giler. 
Sib baik dapat parking. 80% buku yang dijual ada lah buku bahasa Inggeris dan di jual dengan harga yang murah giler. Terkejut mak tau!
Ada yang RM10.. ada yang RM8.. malah yang RM3 pun ado noks!! 

Orang bawa kotak, aku pun nak bawa jugak... hehehe..

Menarik sangat!! dekat 2 jam kami kat dalam tuu..
sebab x nak membazir, dari 8 buku yang aku ambil.. hanya 4 jer yang aku beli.
Belom tentu abis baca kan. Aku x minat novel omputeh.. tapi aku suka buku pasal self built/motivation.


Inilah buku hasil tangkapan aku.
Novel aku ambik gak satu.. sajer gedix kann..
x tau ler nak baca bila. Tak per, janji beli kan.. murah jer..
On the way nak kuar dari hall tu, ada plak orang jual barang2 Halloween..
Apa lagi.. snapshot laa..



~ END ~

No comments:

Post a Comment