Thursday 3 January 2013

I ♥ Malaysia

20 Safar 1434H

Assalamualaikum w.b.t!!

Semalam aku duk cite pasal nak gi melancong luar negara kan..
Rupa-rupanya masih banyak tempat di Malaysia yang masih aku belum jejaki...
Haisshhh!! walaupun kesemua 14 negeri telah aku jejaki,
Namun masih ada tempat yang belum aku takluki... gitew!!
In Sya Allah...
2013 ni, aku cuba ke sana....
Mana?? Antaranya :-

Fraser Hills
Padahal, tempatnya hanya on the way aku balik kampung jer (KL-Kelantan)
Setiap kali balik kampung, mesti nampak signboard Fraser Hills...
Tapi entah kenapa aku x pernah ke sana...
Pernah ajak family... tapi ramai yang cakap tempat tu berhantu...
Betul ker???

Cantik plak aku tengok... Jom kawan2!! 

Lost World Of Tambun
Please.. don't laugh at me...
Aku tau la korang dah ke sana...
Aku tau la tempat tu dekat (3 Jam jer dari Putrajaya)...
Dah banyak kali plan.. tapi asyik x menjadi jer...



Island Hopping at Sibu Island & Perhentian Island
Aku suka jelajah pulau...
Dah takluki Pulau Redang, Pulau Lang Tengah, Pulau Tioman, Pulau Pangkor, Pulau Mabul, Pulau Pinang (pulau jugak kannn...) 
Tapi Pulau Perhentian belom pernah sampai... dekat jer dengan Kelantan...
Tapi kenapa aku x pernah sampai ekk??
Kena ajak Fahrin Ahmad nih!! Dia kan selalu diving kat sana kann... Alasan!!!
Pulau Sibu pun cantik...
Ramai duk ingat pulau tu di Sibu, Sarawak...
Hello!!! kat Johor ok!!

Fascinating view of Sibu Island.

Perhentian... Tunggu!!! Aku datang!!

Broga Hills
Yang ni aku sakit hati sket...
Punya la dekat giler kan....
Tapi masalah yang sama jugak..
Plan dah banyak kali...tapi asyik tak menjadi jer..
So Abang Mazlan.. we need to do something laaa..
Oh ya... Abang Mazlan kena ada... baru jer menarik gambar mak!! ^_^


Kena selak balik planner 2013 aku nih...
Need to find the date...
In Sya Allah...
Kalo umur panjang... 
Duit banyak...
Cukup geng...
Aku akan sampai jua...

Lot's of from Cik Bulatzz


No comments:

Post a Comment